SEO Wywiad pytania które są najczęściej powtarzanych

Bardzo po pierwsze, większość stron internetowych firm deweloperskich pochwalić się ekspertami w SEO, które zwykle nie jest prawdą. To tylko specjalistów w projektowanie stron internetowych. Przede wszystkim, i rzadko posiadają wiedzę w domu, aby nadążyć za ciągłymi zmianami metod optymalizacji wyszukiwarek. Po drugie, on lub ona wymagana, aby skontaktować się z inteligencji wyższej administracji, jego / jej przyczyn wybierając organizację marketingu internetowego. Przed nabyciem tej listy pytań, on lub ona naprawdę nie rozumiem, jak zadawać właściwe pytania do kandydata SEO, a także, co odpowiada się spodziewać.
Pytanie nr 1: Czy mógłbyś opisać prawidłowy sposób strony WWW lub domeny jest nr 1 w Google frazę wyszukiwania? Użyjmy Ilustracja „Usługi budowlane Link”. Odpowiedź: To z pewnością będzie długa odpowiedź. Zasadniczo pomysł ma do czynienia z „artykułami” i „linków” lub „z powrotem linki”. „Zawartość” jest istotne treści na swojej stronie związanej z fraz poszukiwany. Wyszukiwarki miłości ogromne ilości treści związane z danym tematem lub frazy kluczowe phrase.By umieszczenie hiperłącza podobnego do tego na innych stronach internetowych, można zwiększyć swoje rankingi na frazę kluczową „usług budowlanych Link”.
Znaczenie kluczowej frazy powiązania z powrotem do Ciebie na stronie internetowej jest również bardzo ważna. Powyższy hiperłącze umieszczone na stronie SEO związane byłyby znacznie więcej dobrego dla swoich rankingach. Dlaczego, ponieważ Google lubi linki tematyczne związane z głębokimi stron lub incontent linki. Ponadto Google PageRank strony z linku jest również ważna. PageRank jest liczbą pomiędzy i 10, które Google plamy na wszystkich stronach internetowych Internet, 10 jest najbardziej znaczącym. Link na stronie internetowej CNN z page rank 10 jest niezwykle silniejsze niż link z dowolnej strony PR3 lub PR4.
Pytanie nr 2: W jaki sposób można zaimplementować metodę search engine optimization (SEO)? Co można zrobić w szczególności? Odpowiedź: Krok 1; rozpocząć strategię „kluczowego” na stronie internetowej. Ustal 10-50 słów kluczowych i fraz kluczowych, które są istotne dla witryny. Z wszystkich tych fraz, zrobić listę słów kluczowych wysokich przemycanych pochodnych i fraz kluczowych. Zbadać konkurencyjności każdego wyrażenia kluczowego i dowiedzieć się, czy klucz fraza jest zbyt konkurencyjna. Uzupełnij listę słów kluczowych i fraz kluczowych uwzględnieniem ruchu i konkurencyjności.

Krok 2; wykonywać „na stronie” optymalizacji. Na stronie optymalizacji jest faktycznie eksploatacja przy użyciu każdej strony na stronie internetowej i doskonalenia go do odpowiedniego wyrażenia kluczowego lub fraz. Uwaga: Każda strona nie powinna być seo’ed ponad dwóch fraz. Na stronie metody optymalizacji obejmują wykorzystanie fraz w title, tagi html nagłówków (h1, h2 …), modyfikacje URL dopasować fraz, Alt tagi. Szukaj wyrażenia gęstości na konkretnych stronach powinna być na poziomie 1% do 2%. na stronie optymalizacji może także zawierać RSS tworzenie, tworzenie sitemap XML, robots.txt konfiguracji, blog.
Krok 3; przeprowadzania zgłoszeń w wyszukiwarkach, które obejmuje Yahoo i Google Base, Google Local i webmasterów. Dodatkowo wykonanie social bookmarking. Social bookmarking jest aktem tworzenia linków na społeczną zakładki do witryn takich jak Digg, Del.ico.us, StumbleUpon i innych.
Krok 4; wykonywać „off-stronicowy” optymalizacji. Off stronie optymalizacji jest rzeczywiście proces zdobywania linków na innych stronach (OFF stronie) mających na swojej stronie. To prawdopodobnie będzie obejmować takie rzeczy jak wnioski katalogu pokrewnych, zgłoszeń RSS zgłoszeń ebook, wnioski katalogu produktów, oświadczeń katalog blogów i uwagi komunikacie prasowym. Off stronie optymalizacji jest bardzo powolny proces. I należy handeled bardzo ostrożnie. Istnieje wiele szanse na uzyskanie swojej stronie karane, jeśli zbyt szybko budując wiele linków. Google będzie myśleć, że jesteś spam system. Odpowiednia strategia jest przeprowadzenie „off-stronicowy” Optymalizacja w ujęciu miesięcznym, powiedzmy w ciągu 12 miesięcy.
o autorze